11 december 2014

Ska vi slå vad?

Ungefär så är jag, Kan inte låta bli att sticka ut hakan emellanåt. Då kan detta ta sig uttryck i form av föga genomtänkta vadslagningar. Den som följer denna blogg, eller mig på #twitter, vet att jag redan förlorat två vad. Först fick jag raka bort mustaschen efter att SSK vunnit mot oss i ABB Arena och därefter fick undertecknad klippa gräsmattan iförd endast suppe pga ett vad med Johan Jonsson. För den som vill går det att läsa om denna bravad(!) i denna länk. Blir man inte avskräckt av detta inlägg finns den film(!) i denna länk som visar eländet..

Nu har GurkOlle stuckit ut hakan, eller suppen, igen och får nu leva i lagom dos ovisshet och ångest fram till att serien är färdigspelad:


Nackdelen med ett socialt medium som #Twitter är att spridningshastigheten. Det finns inte mycket utrymme  till "ånger" vill jag påstå. Det tog inte lång tid innan följande dök upp i mitt flöde:


Och strax därefter:


Med andra ord håller jag nu alla tummar och tår för att Rögle hamnar i en riktig formsvacka efter jul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar