3 juli 2014

Sommar, sommar och - regn!

Sommar..



Som ni alla märkt skrivs det inget på denna sida för tillfället. Det finns en anledning till detta. Bloggen har tagit en välbehövlig paus. Efter en lång säsong där jag följt laget närmast dygnet runt, trots arbete och andra spörsmål, är det nyttigt med lite ledighet i skrivandet. Framför allt ger man sig själv tid till att återfå motivation att driva bloggen vidare. För så är det. Min avsikt är att fortsätta skriva om laget i mitt hjärta så länge jag har fungerande finmotorik i händer och handleder...


Som tur är finns det andra som ligger i under denna tid. Min vän, och bloggare, Mikael Norén håller fanan högt och bevakar det som händer under mellantiden. Honom kan ni följa via VIK FAN CENTRAL!

Trevlig sommar alla supportrar till VIK och andra lag. Vi ses och hörs längre fram!

GurkOlle!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar